#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG

by Bahruddin Bekri

Komrad Buku

RM 13.20

Kisah ini sudah lama. Editor yang seorang ini, datang dan kemukakan cadangan dia. Dia kata, nak ambil status2 FB saya yang lama-lama, status-status yang terpilih, buat jadi buku. Saya tidak berapa berkenan dengan cadangan dia. Sebab saya belum sampai taraf lagi untuk buat macam tu (sedar diri T__T). Tapi saya tak kata tak nak, cuma saya buat ayat yang menyusahkan dia dengan harapan dia akan mengalah. "Tapi aku malas nak kumpul-kumpul ni. Kalau kau kumpulkan, baru aku ok." Tapi dia okey pula. Kemudian selepas beberapa ketika, dia beri saya tengok layout awal. Eh, lepas baca, feel baca balik tulisan kita pada layout buku sangat berbeza dengan feel baca pada layout facebook. Saya mula lembut hati. Kemudian waktu nak beri tajuk, saya tak tahu nak letak tajuk apa. Dia beri cadangan, tajuk ‪#‎jangankataabangtakpayung Saya yang sudah malas nak berfikir, pun ok. - BAHRUDDIN BEKRI

Beli Sekarang